Počet záznamov: 1  

Co ovlivňuje loajalitu zákazníků pojišťoven?

  1. Názov Co ovlivňuje loajalitu zákazníků pojišťoven?
    Autorské údajeLenka Šilerová
    Autor Šilerová Lenka
    Zdrojový dokument Pojistný obzor : časopis českého pojišťovnictví. Roč. 89, č. 4 (2012), s. 21-23. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2012. ISSN 0032-2393
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá poisťovníctvo * poistenie * poisťovne * poistenie životné * poistenie neživotné * zákazníci * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaFaktory vplývajúce na lojalitu klientov poisťovní. Postojový a behaviorálny rozmer, ktorý sa prejavuje v skutočnom správaní sa zákazníkov. Štruktúra lojality z pohľadu marketingového mixu a brand ekvity (hodnota značky). Net Promoter Score (NPS), zisťujúci mieru doporučenia spoločnosti. Odporúčania, ako posilňovať lojálnosť klientov v poisťovníctve.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.