Počet záznamov: 1
Orgány etickej samoregulácie a ich úloha v procese marketingovej komunikácie
Názov Orgány etickej samoregulácie a ich úloha v procese marketingovej komunikácie Súbežný názov Authorities of ethic self-regulation and their task in process of marketing communication Autorské údaje Daniela Kollárová Autor Kollárová Daniela Zdrojový dokument Management challenges in the 21st century : managing the intangible: ethics and value changes in business, education and research : conference proceedings : [5th international research conference] : april 25, 2013, Bratislava. S. 356-361. - Bratislava : [School of Management/Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2013. ISBN 978-80-89306-20-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * etika * kódexy etické * regulácia * ochrana spotrebiteľa * reklama * asociácie * združenia Anotácia Etická samoregulácia pri uplatňovaní marketingovej komunikácie a dôvody jej prijatia. Etická samoregulácia v oblasti marketingovej komunikácie ako proces, ktorý chráni spotrebiteľa pred klamlivou, zavádzajúcou alebo urážlivou marketingovou komunikáciou. Etický kódex a typy etických kódexov. Orgány etickej samoregulácie marketingovej komunikácie na Slovensku: Asociácia direct marketingu, Združenie priameho predaja, Asociácia public relations Slovenskej republiky, Rada pre reklamu. Úloha orgánov etickej samoregulácie v procese marketingovej komunikácie. URL http://www.cutn.sk/Library/proceedings/mch_2013/editovane_prispevky/39.Koll%C3%A1rov%C3%A1.pdf Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1