Počet záznamov: 1  

Marketingový odbytový kanál

  1. Názov Marketingový odbytový kanál
    Autorské údajePeter Dorčák, recenzenti: Radoslav Delina, Radovan Bačík, František Pollák
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Ďalší autori Delina Radoslav (Recenzent)
    Bačík Radovan (Recenzent)
    Pollák František (Recenzent)
    Vydavateľské údajePrešov : EZO.sk , 2010. - 145 s. [7,25 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-970564-1-4
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kanály odbytové * marketing mix * distribúcia
    Kategória EPCOdborné monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra869406
    Archív EPCE10 01796-001, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    869406SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.