Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníkov a budovanie zákazníckej lojality

  1. Názov Spokojnosť zákazníkov a budovanie zákazníckej lojality : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Bodorová, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Autor Bodorová Lenka
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 2 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869748

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce361.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.