Počet záznamov: 1
Nehmotná hodnota značky a jej význam pre positioning značky na trhu
Názov Nehmotná hodnota značky a jej význam pre positioning značky na trhu : diplomová práca Autorské údaje Barbora Záturová, školiteľ: Jozef Orgonáš Autor Záturová Barbora Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 82 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 869875
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 300.9 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1