Počet záznamov: 1  

Nehmotná hodnota značky a jej význam pre pozíciu firmy WURTH vo vnímaní zákazníkom

  1. Názov Nehmotná hodnota značky a jej význam pre pozíciu firmy WURTH vo vnímaní zákazníkom : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Vašková, školiteľ: Júlia Lipianska
    Autor Vašková Zuzana
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 60 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra869866

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.