Počet záznamov: 1  

Store atmosphere in retail and its influence on consumer behaviour

  1. Názov Store atmosphere in retail and its influence on consumer behaviour
    Autorské údajeLucia Folvarčíková, Róbert Rehák
    Autor Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. S. 26-31. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * maloobchod * obchod * predajne * modely
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00424-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.