Počet záznamov: 1  

Objectives and barriers to marketing innovation

  1. Názov Objectives and barriers to marketing innovation
    Autorské údajeMarta Šilhárová, Peter Paľko
    Autor Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. S. 131-137. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * inovácia * porovnanie medzinárodné * USA * Slovensko
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00424-015, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.