Počet záznamov: 1  

Marketingová analýza prenikania podniku na zahraničný trh

  1. Názov Marketingová analýza prenikania podniku na zahraničný trh : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Pajtinková, školiteľ: Katarína Procházková
    Autor Pajtinková Lenka
    Ďalší autori Ljudvigová Ivana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 73 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra873064

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.