Počet záznamov: 1  

Seniori a humor v reklame

  1. Názov Seniori a humor v reklame
    Súbežný názovSeniors and humor in advertising
    Autorské údajeHelena Labská, Kornélia Richterová
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 348-363, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2
    PoznámkyVEGA 1/00612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá seniori * mládež * reklama * humor * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaNiektoré aspekty percepcie humornej reklamy. Humorná reklama a jej pôsobenie v komunikácii. Postoj k humornej reklame - seniori, mladší respondenti. Formy humoru. Vplyv humoru na zapamätanie si produktu a značky. Celosvetový rast významu "striebornej ekonomiky" vedie autorky k formulovaniu záveru, že len starostlivý výskum, citlivá práca tvorcov reklamy, úctou k starším naplnená produkcia a reklama prezentovanej vo vhodnom čase môžu aj pre seniorov priniesť plne akceptovateľný humor v reklame.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00803-034, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.