Počet záznamov: 1
Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca
Názov Aspekty strategického rozvoja privátnej značky slovenského obchodného reťazca Preklad názvu Aspects of strategic development of private label of Slovak retail chain Autorské údaje Anna Hrnčiarová Turčiaková Autor Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 23 (2013), s. 348-356. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá značky maloobchodné * reťazce obchodné * konkurencia * potravinárstvo * stratégia marketingová Anotácia Identifikácia atribútov privátnej značky slovenského obchodného reťazca CBA ako významného konkurenčného nástroja. Návrh možných strategických riešení na posilnenie pozícií privátnej značky v zložitom konkurenčnom prostredí prostredníctvom dôsledne naplánovaných krokov v krátkodobom, strednodobom a dlhodobom horizonte. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01416-016, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 21-24
článok
Počet záznamov: 1