Počet záznamov: 1  

Obchodné reťazce a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Názov Obchodné reťazce a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov : bakalárska práca
    Autorské údajePeter Mitrík, školiteľ: Lucia Folvarčíková
    Autor Mitrík Peter
    Ďalší autori Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 59 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884573

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce742.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.