Počet záznamov: 1  

PR ako súčasť imidžu spoločnosti

  1. Názov PR ako súčasť imidžu spoločnosti : bakalárska práca
    Autorské údajeMartina Gajdošová, školiteľ: Barbora Paholková
    Autor Gajdošová Martina
    Ďalší autori Paholková Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra884538

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha307.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce864.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.