Počet záznamov: 1
Nové trendy v marketingu a ich uplatnenie vo vybranom podniku
Názov Nové trendy v marketingu a ich uplatnenie vo vybranom podniku : bakalárska práca Autorské údaje Veronika Trusová, školiteľ: Jana Naščáková Autor Trusová Veronika Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2014. - 45 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 882154
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 460 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1