Počet záznamov: 1  

Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente

  1. Názov Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente : dizertačná práca
    Autorské údajeMarta Šilhárová, školiteľ: Ferdinand Daňo
    Autor Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 172 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * plánovanie * predvídanie * rozhodovanie * kontroling * vzdelávanie
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra879106

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    879106SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.