Počet záznamov: 1  

Vysielaný imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu na vybraných zdrojových trhoch z pohľadu národnej marketingovej agentúry

  1. Názov Vysielaný imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu na vybraných zdrojových trhoch z pohľadu národnej marketingovej agentúry
    Súbežný názovNational tourist board and its share on projected destination image of Slovakia on main tourism source markets
    Autorské údajeVanda Maráková, Ivana Šimočková
    Autor Maráková Vanda
    Spoluautori Šimočková Ivana
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 47, č. 3 (2014), s. 141-150. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2014. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * organizácie * agentúry * imidž * Slovensko
    AnotáciaSlovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a jej úlohy. Nástroje marketingovej komunikácie využívané SACR pri tvorbe imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu. Imidž Slovenska na domácom trhu cestovného ruchu. Imidž Slovenska na zahraničnom trhu cestovného ruchu. Prehľad marketingových aktivít SACR podľa cieľových trhov v období 2009-2014.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.