Počet záznamov: 1
Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku
Názov Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku Preklad názvu The Measurement of the marketing performance as a necessary part of an effective company management Autorské údaje Jaroslav Ďurovčík Autor Ďurovčík Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 25 (2014), s. 32-41. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * riadenie podnikové * meranie výkonnosti * ukazovatele výkonnosti * procesy podnikové * manažéri Anotácia Nevyhnutnosť využívania ukazovateľov marketingového výkonu zo strany marketingových manažérov podnikov, ako aj zo strany vedenia firiem. Možnosti využívania ukazovateľov marketingového výkonu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00574-004, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 25-28
článok
Počet záznamov: 1