Počet záznamov: 1  

Špecifiká marketingovej komunikácie orientovanej na segment seniorov

  1. Názov Špecifiká marketingovej komunikácie orientovanej na segment seniorov
    Preklad názvuThe Specifics of marketing communication oriented on the elderly segment
    Autorské údajeMichaela Krescanková
    Autor Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 26 (2014), s. 244-255. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * manažéri * trh spotrebiteľský * seniori
    AnotáciaŠpecifiká a problematika tvorby marketingovej komunikácie cielenej na segment starších zákazníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00607-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 25-28

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.