Počet záznamov: 1  

Marketing vysokých škôl a aktuálne výzvy v súvislosti s internacionalizáciou vysokoškolského vzdelávania

  1. Názov Marketing vysokých škôl a aktuálne výzvy v súvislosti s internacionalizáciou vysokoškolského vzdelávania
    Preklad názvuMarketing higher education institutions and current challenges in the context of the internationalization of higher education
    Autorské údajeEva Bikárová
    Autor Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 28 (2014), s. 473-486. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * internacionalizácia * marketing * stratégia marketingová
    AnotáciaKomparatívna analýza rôznych teoretických prístupov k vymedzeniu termínov a úlohy marketingu vo vysokoškolskom vzdelávaní.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01591-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 25-28

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.