Počet záznamov: 1
Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu
Názov Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu Autorské údaje Katarína Strelková Autor Strelková Katarína EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ Zdrojový dokument Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVI. : nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 126-127 [CD-ROM]. - Bratislava : Z-F LINGUA Bratislava, 2014 / Vietorová Nina ; Brychová Sylvia. ISBN 978-80-8177-002-9 Recenz.dok. Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu / Emília Charfaoui. - Bratislava : Univerzita J. A. Komenského, 2014 Poznámky KEGA 017 UK-4/2012 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu ruština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra Heslá recenzie * monografie * jazyky cudzie * štylistika * slovotvorba * komunikácia * reklama Anotácia Recenzia na monografiu, ktorá sa zaoberá reklamnými textami a sloganmi v trojjazyčnom komparatívnom variante. Komunikačné procesy v reklamných textoch v slovenských, nemeckých a ruských verziách. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01697-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1