Počet záznamov: 1  

Stratégie et marketing de l' innovation technologique

  1. Názov Stratégie et marketing de l' innovation technologique : créer les marchés de demain
    Autorské údajePaul Millier
    Autor Millier Paul
    Vydavateľské údajeParis : Dunod , 2011. - 273 s.
    Vydanie3e éd.
    Edícia Functions de l'entreprise , Performance industrielle
    ISBN978-2-10-055762-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik * trh * marketing * inovácia * technológie nové * plánovanie * stratégia inovačná
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra887948

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    887948OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.