Počet záznamov: 1
Alternatívy ako vytvárať hodnotu pre zákazníka
Názov Alternatívy ako vytvárať hodnotu pre zákazníka Autorské údaje Peter Štetka Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia WordPress Foundation Vydavateľské údaje Bratislava, 2015. - [1,62 NS] Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií
VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky I-15-102-00. - VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu prehľady (obzory) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zákazníci * hodnota URL https://peterstetka.wordpress.com/2015/09/23/alternativy-ako-vytvarat-hodnotu-2/ Kategória EPC Práce zverejnené na internete Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01209-001, online
kniha
Počet záznamov: 1