Počet záznamov: 1  

Persuazívne aspekty v telemarketingu

  1. FORMULÁR EVIDENCIE PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI
    Č. záznamu0210671
    Časť A vyplní autor
    Prvý autorŠlosár, Róbert, % podiel: 50
    SpoluautorŠvejdová, Nikola, % podiel: 50
    NázovPersuazívne aspekty v telemarketingu
    Zdrojový dokumentAlternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 47-49 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy
    Kategória publikacnej cinnostiAFH - Abstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Rok vykazovania2015
    Druh dokumentuRZB - rozpis článkov zo zborníkov
    Podpis autora
    Meno a podpis vedúceho katedry
    Dátum odovzdania podkladov
    Časť B vyplní pracovník fakultnej knižnice, resp. IDO
    Dátum a podpis prevzatia do IDO
    Spracovatel a dátum spracovania30.11.2018
    Časť C vyplní pracovník SEK
    Dátum a podpis prevzatia do SEK
    Dátum spracovania v ONS/BIO
    článok

    článok

Počet záznamov: 1