Počet záznamov: 1  

Klasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu

  1. FORMULÁR EVIDENCIE PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI
    Č. záznamu0212162
    Časť A vyplní autor
    Prvý autorLukačovičová, Zuzana, % podiel: 100
    NázovKlasické a novodobé nástroje komunikačného mixu pri priemyselnom marketingu
    Zdrojový dokumentAktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 49-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert
    Vydavateľské údajeObr.
    Kategória publikacnej cinnostiAED - Vedecké práce v domácich rec. vedeckých zborníkoch
    Rok vykazovania2015
    Druh dokumentuRZB - rozpis článkov zo zborníkov
    Podpis autora
    Meno a podpis vedúceho katedry
    Dátum odovzdania podkladov
    Časť B vyplní pracovník fakultnej knižnice, resp. IDO
    Dátum a podpis prevzatia do IDO
    Spracovatel a dátum spracovania30.11.2018
    Časť C vyplní pracovník SEK
    Dátum a podpis prevzatia do SEK
    Dátum spracovania v ONS/BIO
    článok

    článok

Počet záznamov: 1