Počet záznamov: 1  

Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II.

  1. Názov Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II. : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16
    Autorské údajeeditor: Zdenka Musová
    Ďalší autori Musová Zdenka (Vedecký redaktor)
    Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : BELIANUM , 2018. - 279 s.
    Vydanie1. vydanie
    Edícia Ekonomická fakulta
    ISBN978-80-557-1452-3
    PoznámkyVEGA 1/0802/16
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá koncepcie * inovácia * marketing * subjekt * trh * kvalita tovaru * distribúcia * logistika * blogy * komunikácia marketingová * efektívnosť podnikania * kultúra podniková * reklama * správanie spotrebiteľa * manažéri * správanie * tvorba cien * zodpovednosť podniku spoločenská * internacionalizácia * komunikácia interná * veľtrhy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra905723, 907074

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    905723SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    907074SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.