Počet záznamov: 1  

Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing

  1. FORMULÁR EVIDENCIE PUBLIKAČNEJ ČINNOSTI
    Č. záznamu0254446
    Časť A vyplní autor
    Prvý autorOreský, Milan, % podiel: 100
    NázovPricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing
    Zdrojový dokumentCentral and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 261-275. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference
    Vydavateľské údajeGrafy, tab.
    Kategória publikacnej cinnostiAFC - Publikované príspevky na zahr. vedeckých konferenciách
    Rok vykazovania2019
    Druh dokumentuRZB - rozpis článkov zo zborníkov
    Podpis autora
    Meno a podpis vedúceho katedry
    Dátum odovzdania podkladov
    Časť B vyplní pracovník fakultnej knižnice, resp. IDO
    Dátum a podpis prevzatia do IDO
    Spracovatel a dátum spracovania04.06.2019
    Časť C vyplní pracovník SEK
    Dátum a podpis prevzatia do SEK
    Dátum spracovania v ONS/BIO
    článok

    článok