Počet záznamov: 1
Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia
Názov Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia Preklad názvu Štýly spotrebiteľského rozhodovania mladých spotrebiteľov na Slovensku Autorské údaje Dana Vokounová Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 335-344. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá rozhodovanie * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * mladiství * marketing * segmentácia trhu Anotácia Identifikácia štýlov spotrebiteľského rozhodovania mladistvých na Slovensku so zameraním na módne oblečenie. Bola vykonaná empirická analýza zo zozbieraných dát od poslucháčov Ekonomickej univerzity. Zistenia priniesli sedem rozhodovacích štýlov, z ktorého tri dominovali (vedomá cena, vedomá kvalita, poháňaný impulz). Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00192-012, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 272.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1