Počet záznamov: 1  

Ako vytvoriť lovebrand

  1. Názov Ako vytvoriť lovebrand
    Autorské údajeAndrea Panyiová
    Autor Panyiová Andrea
    Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 13, č. leto (2019), s. 46-48. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * budovanie značky * marketing * komunikácia marketingová * emócie * stránky webové * hotely * reputácia podniku * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaZnačku, ktorú budú ľudia milovať, je potrebné tvoriť zvnútra firmy. Jej dôležitými piliermi je firemná kultúra a s ňou spojená DNA značky. Hodnotenia hostí sú neoddeliteľnou súčasťou pri budovaní lovebrandu. Vo svete marketingu sa značky stávajú médiami, zabávajú a edukujú. Ak chce byť firma svetová, musí vyjadriť postoj značky a dotknúť sa ľudských a spoločenských tém. Lovebrand má dušu a vzbudzuje emócie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: jar-zima

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.