Počet záznamov: 1  

Hodnotenie efektívnosti marketingu vo vybraných komerčných bankách

  1. Názov Hodnotenie efektívnosti marketingu vo vybraných komerčných bankách : diplomová práca
    Autorské údajeÁdám Hajzuk, školiteľ: Ctibor Pilch
    Autor Hajzuk Ádám
    Ďalší autori Pilch Ctibor (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    Korporácia Národohospodárska fakulta EU . Katedra bankovníctva a medzinárodných financií
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra907101

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.