Počet záznamov: 1  

Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars

  1. Názov Implementing Constructive Alignment and Active Learning while Leading Accounting Seminars . 14. Chapter
    Preklad názvuVykonávanie konštruktívneho zosúladenia a aktívneho učenia sa pri vedení účtovných seminárov
    Autorské údajePetra Srnišová
    Autor Srnišová Petra EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Zdrojový dokument Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. Pp. 142-149 online. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá účtovníctvo * vzdelávanie * inovácie sociálne * analýza kvantitatívna
    AnotáciaSkúmanie inovácií v učení na báze konštruktívneho zosúladenia a aktívnych učebných metód na seminári účtovníctva na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Zber kvalitatívnych a kvantitatívnych dát na posúdenie dosiahnutia požadovaných cieľov. Návrhy na zlepšenie učebných metodík.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00168-003, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF204.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.