Počet záznamov: 1
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Názov Ogilvy o reklamě v digitálním věku Autorské údaje Miles Young, translation: Vlastimil Juppa Autor Young Miles Ďalší autori Juppa Vlastimil (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Nakladatelství Svojtka & Co. , 2018. - 288 s. Vydanie 1. vydání ISBN 978-80-256-2159-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * vývoj * internet * digitalizácia * spoločnosť informačná * kultúra * obchod * klienti * osobnosť * Ogilvy, D. Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 908455, 923846
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 908455 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 923846 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1