Počet záznamov: 1  

Ideme na veľtrh

  1. Názov Ideme na veľtrh : výber, ciele a koncepcia účasti na veľtrhu. 1
    Autorské údajeMarek Baluška
    Autor Baluška Marek
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 3 (2003), s. 16-17 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Heslá veľtrhy * koncepcie * marketing * plánovanie * výstavy * organizácia predaja * zákazníci
    AnotáciaZákladné strategické otázky súvisiace s účasťou na veľtrhu. Základné typy podujatí. Ciele a koncepcia účasti na veľtrhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.