Počet záznamov: 1  

Jak se díky veletrhu prosadíte do médií

  1. Názov Jak se díky veletrhu prosadíte do médií
    Autorské údajeJindřich Jirásek
    Autor Jirásek Jindřich
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009). - Praha : Economia, 2009
    Výstavnictví : společná příloha týdeníku Marketing 51/2009 a měsíčníku Trend marketing 12/2009. Č. 14. 12. 2009 (), s. 8. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá firmy * veľtrhy * výstavy * komunikácia marketingová * médiá
    AnotáciaÚčasť na veľtrhu a upútanie pozornosti médií. Návšteva novinára v stánku. Spolupráca s usporiadateľom. Spojenie produktu s príbehom. Tlačový hovorca na veľtrhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 8-12 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.