Počet záznamov: 1  

Negativní volební kampaně a jejich efektivita

  1. Světlík, Jaroslav Negativní volební kampaně a jejich efektivita / Jaroslav Světlík. -- Res. angl. Bibliogr. odkazy - Stratégia súčasných volebných kampaní je založená čím ďalej, tým viac na negatívnej reklame, ktorej hlavným cieľom je vytvoriť negatívny image politického oponenta. Negatíva, ktoré negatívnu volebnú kampaň sprevádzajú - bumerang efekt, negativizmus, apatia. Efektívnosť negatívnych volebných kampaní.

    In Marketing & komunikace. -- Praha : Česká marketingová společnost, 2009. -- ISSN 1211-5622. -- Roč. 19, č. 3 (2009), s. 11-13

    I. Marketing & komunikace. -- Roč. 19, č. 3 (2009), s. 11-13

    659.1
    BA004
Počet záznamov: 1