Počet záznamov: 1  

VALS ako jedna zo základných metód v segmentácii zákazníka z psychologického pohľadu

  1. Názov VALS ako jedna zo základných metód v segmentácii zákazníka z psychologického pohľadu
    Autorské údajeJuraj Chebeň
    Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký a odborný časopis. Roč. 1, č. 2-3 (Október 2009), s. 35-42. - Bratislava : MERKURY, 2009. ISSN 1337-9313
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * štýl životný * psychológia * obchod
    AnotáciaCharakteristika jednotlivých typov segmentácií - geografická, demografická, segmentácia na základe správania sa, psychografická segmentácia. Segmentačné prístupy založené na životnom štýle zákazníkov (VALS - Values and lifestyle systems).
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00246-006, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.