Počet záznamov: 1  

Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy?

  1. Názov Kríza marketingu alebo marketing v dobe krízy?
    Autorské údajeŠtefan Kassay
    Autor Kassay Štefan
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 1 (2010), s. 39. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * komunikácia firemná * komunikácia interná * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * starostlivosť o zákazníkov
    AnotáciaRiadenie podniku spočíva v priamej a nepriamej komunikácii (odberateľ-dodávateľ), z ktorej sa nesmie vytratiť vzťah, znalosť, ochota, pravdivosť. Segmenty zákazníkov v čase krízy: brzdiaci zákazníci (slam-on-the-brakes), mrzutí, ale trpezliví zákazníci (pained, but-patient), dobre situovaní zákazníci (confortably-well-off), zákazníci, ktorí žijú zo dňa na deň (live-for-today). Kategórie marketingových priorít: nevyhnutné (essentials), pôžitkové (treats), odložiteľné (postponables), nahraditeľné (expendables).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.