Počet záznamov: 1  

Smrt fastfoodu! Ať žije slow food!

  1. Názov Smrt fastfoodu! Ať žije slow food!
    Autorské údajeZdeněk Štefan
    Autor Štefan Zdeněk
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (leden 2010), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2010. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 641/642 - Potraviny a jedlá
    Heslá potraviny * jedlá * výroba domácka * zdravie * veľtrhy * výrobcovia * spotrebitelia * marketing
    AnotáciaPotraviny nejasného pôvodu vyvolávajú nedôveru, spotrebitelia chcú poznať pôvod a zloženie toho, čo majú na tanieri. Domáce jedlo, pokrmy ako od starej mamy sú najväčším marketingovým ťahom dnešnej doby. Členovia hnutia Slow food zakladajú združenia s názvom convivia (vzájomná pohostinnosť). Najväčšia prezentácia hnutia v Európe je každoročný veľtrh Slow food v Štutgarte. V tomto roku sa na veľtrhu zúčastní aj Česká republika.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.