Počet záznamov: 1  

Internet impact on business:E-commerce development in the Czech Republic

  1. Názov Internet impact on business:E-commerce development in the Czech Republic
    Autorské údajeMichal Pilík
    Autor Pilík Michal
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2009), s.313-323. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2009. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie elektronické * internet * marketing * Česko * trh spotrebiteľský
    AnotáciaTeória elektronického obchodovania. Jeho využitie na spotrebiteľských trhoch.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.