Počet záznamov: 1  

Vývojové změny obchodu z pohledu teorií obchodu

  1. Názov Vývojové změny obchodu z pohledu teorií obchodu
    Preklad názvuBusiness Development Changes from View of Theories of Business
    Autorské údajeMarie Hesková, Vanda Lieskovská
    Autor Hesková Marie
    Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Auspicia : recenzovaný neimpaktový časopis zaměřený na oblast společenských a humanitných věd (primárně na oblast veřejné správy a řízení, sekundárně i na další spoločenskovědní otázky). Roč. 6, č. 2 (2009), s. 23-29. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2009. ISSN 1214-4967
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * maloobchod * trh * internacionalizácia * koncentrácia * značky výrobkov * značky maloobchodné * teórie ekonomické * Česko * Slovensko
    AnotáciaAnalýza významných vývojových zmien v obchode. Teórie obchodu, ktoré ovplyvňujú oblasť obchodného podnikania.Teória internacionalizácie v obchode. Teória koncentrácie obchodu. Teória privátnych značiek. Vývoj podielu privátnych značiek vo vybraných štátoch Európskej únie (2008). Situácia privátnych značiek na českom a slovenskom trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00380-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.