Počet záznamov: 1  

Stratégie vstupu multinacionálnych korporácií na zahraničné trhy

  1. Názov Stratégie vstupu multinacionálnych korporácií na zahraničné trhy
    Autorské údajeAlexandra Pappová
    Autor Pappová Alexandra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 253-257. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    PoznámkyPMVP 2316068
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá korporácie transnacionálne * podnik spoločný * internacionalizácia ekonomiky * internacionalizácia výroby * joint ventures * partnerstvo strategické * aliancie strategické * trh svetový
    AnotáciaMotivácia spoločnosti rásť na multinacionálne giganty. Formy vstupu spoločnosti na zahraničný trh. Strategické aliancie ako najzložitejšia forma spoločných podnikov. Neformálne medzinárodné strategické aliancie, formálne medzinárodné strategické aliancie a medzinárodné joint ventures. Vplyv súčasnej situácie vo svetovom hospodárstve na multinacionálne korporácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00499-012, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.