Počet záznamov: 1  

Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia

  1. Názov Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia
    Súbežný názovVision as a product of daring managers in a creative business environment
    Autorské údajeIvana Hudáková
    Autor Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentFirma a konkurenční prostředí 2010 : [mezinárodní vědecká konference, 11.-12. března 2010, Brno]. S. 196-203. - Brno : Mendelova univerzita v Brně, 2010. ISBN 978-80-7375-385-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá vízie * manažéri * prostredie podnikateľské * podnik
    AnotáciaTvorba vízie, jej vznik a aktualizácia. Komunikácia s víziou a jej realizácia. Vízia ako výsledok manažérov v podnikateľskom prostredí. Vízia v strategickom manažmente - jeden zo základných pilierov, o ktoré sa opiera skutočné vodcovstvo. Dôležitý nástroj pre tvorbu strategického riadenia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - KNIHY
    Archív EPCE10 00491-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.