Počet záznamov: 1  

Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku

  1. Názov Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku
    Autorské údajeZuzana Lušňáková, Katarína Kleinová, Ľubica Kubicová
    Autor Lušňáková Zuzana
    Spoluautori Kleinová Katarína
    Kubicová Ľubica
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 1 (2010), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá reklama * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaMediálne známa osoba v reklame umožňuje vytvoriť si predstavu o benefitoch či vyššej kvalite propagovaného produktu. Vplyv reklamy na spotrebiteľa - testovanie závislosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.