Počet záznamov: 1
Meranie efektívnosti v distribučnom kanále
Názov Meranie efektívnosti v distribučnom kanále Autorské údaje Miloš Gabriš Autor Gabriš Miloš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 105-109. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Poznámky VEGA 1/4598/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá kanály distribučné * výkonnosť * efektívnosť * meranie Anotácia Príspevok objasňuje možnosti efektívneho riadenia distribučného kanála prostredníctvom merania jeho výkonnosti. Hodnotenie efektívnosti distribučných kanálov. Atribúty: hospodárnosť, pokrytie trhu a riadenie. Podla Kotlera dnes firmy musia nielen riadiť distribučný systém, ale aj vytvárať nepretržite sa vyvíjajúcu hodnotovú sieť. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00499-032, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1