Počet záznamov: 1  

Corporate social responsibility: a development trend in the enterprise marketing

  1. Názov Corporate social responsibility: a development trend in the enterprise marketing
    Autorské údajeKatarína Chomová
    Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 133-138. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Heslá firmy * zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť firiem, vývoj. Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00499-034, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.