Počet záznamov: 1  

Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda

  1. Názov Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda
    Autor Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Michalovce, 17.-18.9.2009. S. 139-155. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá školy vysoké * imidž * analýzy * výhody konkurenčné
    AnotáciaImidž vysokoškolskej vzdelávacej inštitúcie ako konkurenčná výhoda. Príklad z praxe - Imidž Podnikovohospodárskej fakulty - analýza a porovnanie interného a externého imidžu.
    URL http://semafor.euke.sk/zbornik2009/pdf/SekciaA/nimrichterova-lieskovska.pdf
    Kategória EPCPráce zverejnené na internete
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00563-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.