Počet záznamov: 1  

Dobré a špatné zprávy o CRM

  1. Názov Dobré a špatné zprávy o CRM
    Autorské údajePetr Hampejs
    Autor Hampejs Petr
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 18, č. 4 (2010), s. 38-39. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * bankovníctvo * systém CRM * manažment produktový * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaDôležité manažérske a obchodné nástroje v bankovníctve. CRM systém ako nová funkcia pri kontakte so zákazníkom. Užívateľské rozhranie a práca s dátami. Priame prepojenie CRM systému s internetom. Interná a externá komunikácia. Aktuálne potreby zákazníkov v oblasti bankovníctva.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-7 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.