Počet záznamov: 1
Stratégia podnikateľského úspechu firmy BTP Trade pri výrobe motorových jácht
Názov Stratégia podnikateľského úspechu firmy BTP Trade pri výrobe motorových jácht Autorské údaje Peter Jamnický Autor Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Slovensko v Európskej únii : zborník z celoštátnej konferencie s medzinárodnou účasťou : Bratislava, 30. septembra 2009. S. 267-272. - Bratislava : Akadémia policajného zboru v Bratislave, 2009. ISBN 978-80-8054-477-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá firmy * stratégia podniková * stratégia obchodná * lokalizácia Anotácia Úspech obchodnej stratégie je odvodený od reálnych podnikateľských príležitostí, a hlavne od ich ziskovosti. Príspevok poukazuje na to, aká je úzka prepojenosť marketingu, financovania, lokalizácie a stratégií pri maximalizovaní výsledkov stratégií. Strategické riadenie firmy pomáha pri jej fokuzácii a je úzko prepojené s rozhodovaním o umiestnení firmy. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00603-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1