Počet záznamov: 1  

Systémový pohľad na riadenie vzťahov so zákazníkmi

  1. Názov Systémový pohľad na riadenie vzťahov so zákazníkmi
    Autorské údajeSoňa Nemečková
    Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010. S. [1-8]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaPodstata riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) - rôznorodosť názorov jednotlivých autorov pri zadefinovaní CRM a charakterizácia fáz jeho nasadenia. Pozornosť je sústredená na najrozvinutejší nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi, ktorým je komplexný CRM systém. Príspevok sa venuje priblíženiu jeho stavby a bližšej charakteristike jednotlivých modulov. Popísané sú aj neúspechy spojené s implementáciou CRM.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00602-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.