Počet záznamov: 1  

Marketingový controlling v manažmente podniku

  1. Názov Marketingový controlling v manažmente podniku
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Diagnostika podniku, controlling a logistika : V. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prednášok a príspevkov : Žilina 21.-22. apríl 2010. S. 54-58. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2010. ISBN 978-80-554-0175-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kontroling * plánovanie * plán marketingový * náklady * rentabilita * efektívnosť * kampane reklamné * systémy informačné
    AnotáciaPodstata a význam marketingového kontrolingu. Marketingový plán a marketingové plánovanie. Štyri základné typy marketingovej kontroly. Najdôležitejšie ciele marketingového kontrolingu. Informačné zabezpečenie marketingového kontrolingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00683-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.