Počet záznamov: 1  

Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu

  1. Názov Vplyv globalizácie na štandardizáciu v marketingu
    Autorské údajeSoňa Nemečková
    Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 285-289. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá prostredie podnikové * konkurencia * konkurencia medzinárodná * globalizácia * marketing * štandardizácia
    AnotáciaVplyv globalizácie na konkurenčné prostredie podnikov. Medzinárodný verzus globálny marketing. Štandardizácia v marketingu ako reakcia na globalizáciu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - KNIHY
    Archív EPCE10 00739-016, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.